ACTISPRO wspiera zarządców nieruchomości!

Papierowy obieg dokumentów, brak narzędzi informatycznych czy braki kadrowe znacznie utrudniają przejście na pracę zdalną w obliczu pandemii, kiedy kontakty międzyludzkie powinny być ograniczone do niezbędnego minimum. W związku z tym, że procesy w spółdzielniach, wspólnotach mieszkaniowych muszą być nadal realizowane i mając na względzie bezpieczeństwo mieszkańców i Państwa pracowników oraz komfort pracy osób koordynujących, zdecydowaliśmy o przekazaniu do Państwa dyspozycji oprogramowania ActisPRO w ofercie specjalnej.

Oferujemy możliwość skorzystania z naszego oprogramowania ZA DARMO przez cały okres trwającego stanu epidemicznego. Zapraszamy do uczestnictwa w prezentacji on-line, podczas której przedstawimy funkcjonalności i korzyści oprogramowania. Jeżeli będziecie Państwo zainteresowani, przeprowadzimy zdalne wdrożenie oprogramowania i przeszkolimy Państwa personel i podwykonawców. Intuicyjność zastosowanego interfejsu i dopasowanie programu do potrzeb użytkownika sprawiają, że w bardzo krótkim czasie, każdy nowy użytkownik może korzystać z jego szerokich funkcjonalności.

Wierzymy, że to nowoczesne oprogramowanie będzie dla Państwa wsparciem w tym trudnym okresie. Liczymy, że dzieląc się efektami naszej pracy wpłyniemy na poprawę bezpieczeństwa i możliwość efektywnej pracy zdalnej w bliskiej nam branży zarządzania nieruchomościami.

ACTIS PRO to program, który pozwala przede wszystkim na zarządzanie obsługą bieżących usterek i zleceń naprawy oraz okresowymi przeglądami instalacji gazowej czy kominowej. Począwszy od nadania terminów i priorytetów, poprzez automatyczny monitoring wykonanych prac wraz ze zmianą ich statusów, aż po automatycznie generowanie protokołów z serwisów i  przeglądów  oraz  plików  rozliczeniowych,  zgodnie z przyjętymi standardami. To wszystko przy stałym i bieżącym dostępie do dokumentacji technicznej. Zaletą oprogramowania jest także przyspieszenie komunikacji z firmami wykonawczymi. Wszystko to przekłada się na oszczędność czasu, obniżenie kosztów i tak ważne teraz zdalne zarządzaniem każdym etapem prac.

ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:

792 433 022 / 533 443 139     
kontakt@actispro.pl

Tu znajdziesz projekt umowy: *pdf

Zobacz także:

Ile czasu deweloper ma na odpowiedź na pismo od Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej?

O ile przedmiotem wezwania adresowanego do dewelopera nie są zagadnienia – ogólnie rzecz ujmując - związane z wadami lub usterkami wykonanych prac, bądź przeniesieniem własności lokalu lub domu jednorodzinnego (vide: ustawa z dnia 16.09.2011 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego; t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1805 ze zm.), brak jest przepisów rangi ustawowej, które wprost nakładałyby na dewelopera konieczność pisemnego ustosunkowania się w określonym terminie na korespondencję otrzymaną tak od właściciela lokalu, nabytego od dewelopera, jak też zarządu wspólnoty mieszkaniowej, która ukonstytuowała się w oddanym do użytkowania budynku, tj. zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 532 ze zm.).

e-obsługa mieszkańców

Portal internetowy mieszkańców to związane z obsługą klienta narzędzie informatyczne, będące ważnym elementem zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie nieruchomościami, którego znaczenie i rola w ostatnim czasie znacząco wzrosły.

UZYSKAJ DOSTĘP DO:

  • 324 artykułów z poradami prawnymi, które pomogą rozwiązać problematyczne sprawy w zarządzanych przez Ciebie nieruchomościach,
  • 154 wzorcowych dokumentów do wykorzystania w każdej chwili i dostosowane do wszystkich typów obiektów,
  • 72 h tyle maksymalnie czasu będziesz czekał na odpowiedź na swoje pytania,
  • 640 minut filmu instruktażowego omawiającego postępowanie przy problemach technicznych,
  • 167 komentarzy do podzielonych tematycznie orzecznictw i wyroków,
Uzyskaj dostęp