Brak wyników

e-obsługa mieszkańców

Orzecznictwo | 13 kwietnia 2021 |
0 494

Portal internetowy mieszkańców to związane z obsługą klienta narzędzie informatyczne, będące ważnym elementem zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie nieruchomościami, którego znaczenie i rola w ostatnim czasie znacząco wzrosły.

Aby stać się jednym z podstawowych modułów, którego funkcjonalność stanowi coraz częściej podstawę oceny przydatności całego systemu wspomagającego pracę firmy, musiał przejść długą drogę - od traktowanego jako niepotrzebny i drogi gadżet, dodatku do systemu, poprzez narzędzie o charakterze wyłącznie marketingowym, świadczące że zarządca nadąża za technologicznymi nowościami.

REKLAMA

Mieszkańcy dostając możliwość korzystania z funkcjonalności Portalu, zgłaszając coraz dalej idące oczekiwania i pomysły rozwojowe, spowodowali zmianę podejścia do aplikacji u firm zarządzających nieruchomościami.

Zainteresowanie internetową i maksymalnie kompleksową obsługą klienta spowodowało, że w chwili obecnej Portal internetowy mieszkańców jest najszybciej rozwijającym się funkcjonalnie modułem systemu zintegrowanego, który coraz częściej ogranicza, a w wielu przypadkach całkowicie zastępuje konieczność kontaktu bezpośredniego mieszkańców z zarządcą.

Dostępność i popularność Internetu oraz korzystających z niego urządzeń mobilnych spowodowała, że te informacje, które jeszcze niedawno były osiągalne wyłącznie w biurze obsługi w siedzibie zarządcy, są teraz dostępne po zalogowaniu na smartfonie, tablecie czy komputerze osobistym każdego, kto ma zdefiniowany dostęp do Portalu.

Zarządcy ograniczają koszty coraz droższej korespondencji i aktywnie włączają s...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy